Sevgililer günü özel



Sevgililer günü, yaş günleri, yılbaşları ...................... (boşlukları kafanıza göre doldurun) niye var diye insan düşünüyo böyle günlerde, bu aralar düşünecek bol vaktim olduğu için bende biraz kafa patlattım ve bu günler için gereksiz yere fazla saldırgan olduğumu farkettim. Gerçi tüketim kültürü ve bu kültürün teşrifatçısı medya beni fazlasıyla doldurmuş olsada, onların boş ve kuru katmanlarını aralayınca aslında altında gayet masum ve değerli bişeyler olduğunu gördüm. Bu tür günler varsa arkadaşlarla yada sevgiliyle bişey yapmak için gerekli kinetik enerji kaynağı. Şimdi düşünüyorumda (gerçi son 5-6 sevgililer günüm sevgilisizlik yüzünden boş geçti ama yeni sevgiliyle aynı yıl içinde farlı günlerde kutlayarak açığı kaparım)yaşgünlerimde ve yılbaşlarında yada diğerlerinde bi şekilde sevdiklerimizle bir araya geliyoruz ve günü kutsuyoruz. İşte önemli olanda galiba sadece bu “sevdiklerimizle bir arada olmak ve ...............i kutlamak”. Ben hep o ...............’nun önemli olduğunu sanıp rahatsız olurdum, ama aslında o sadece bir aracı kurum, sahip olduğumuz küçük mutluluğumuzu sevdiklerimizinkiyle işletip büyütüp büyütüp bize kocaman bi mutluluk olarak geri veriyo. Bence iyiki varsınız özel günler.

2 yorum:

Joujou dedi ki...

Arkadaşım, yok öyle birine "Seni seviyorum" demek için bahaneler aramak. Sen durduk yere söylesene kıza [müstakbel ;) ] "Seni seviyorum"u ya da beklediğin bir gün olmaksızın toplasana milleti bir araya, sırf birlikte olmak için... Hiç! Bahane, bahane, bahane... Sevgililer günü ve türevleri olmasaydı toptan ayvayı yemiştiniz siz demek ki. :)))

Bulloween dedi ki...

Heheheheheheh, kısma ya jujum. Biliyosun sen benim seni seviyorum demek için bahane aramadığımı. Sadece böyle günler bazen insanın evden çıkmasına sebep oluyo. Bende günü kutlama taraftarı değilim tabiki, sadece şu tam ortasına zıçtıımın dünyasında ufak tefek atraksiyon oluyo okadar. yoksa tabiki yari alıp tunalıda el ele göz göze vıjık vıjık gezmek istemem yada kırmızı gül kırmızı don ve türevlerini;)