Allah cezanızı verecek!




Dün tvde nba all star atraksiyonlarını izlerken reklam arasında şööle bir diğer kanallara bakayım dedim ve atvde ibonun programına konuk oldum. ellerinde birer mikrofon soldan sağa göççük ibo, adamın biri, normal ibo, başka bi adamın biri (hani şu biri bizi rontluyo türü bi programa katılmıştı kalascan banu alkanla) bide yaşlı bi adamın biri. görüntü çok komik aslında saddam hüseyin ve apo kırması kılıklı 5 adam sanki nasırlarına basılmışcasına anırıyolar. ama aradan sesim öne çıksın die nasıl canhıraş bi bağırış sorrma, kreşendoların biri bitiyo biri başlıyo tenörlüğün kitabı yeniden yazılıyo.......
ööle şok içinde bremen mızıkacılarını dinledikten sonra son gücümle kumandanın düğmesine basıp tekrar kendime geldim, ama mazoşist ruhum gene yap gene yap die kudurdu bikere.
..............kendimi topladım ve tekrar atvye bastım ama ne göreyim bremen mızıkacıları gitmiş yerine anaokulu şiiri formatında bişeyler konuşan yeni bob sıtarımız ceza çıkmış, harrigaaaaa. bir iki bomba şiirden soora konuşma kısmı başladıki evlere şenlik, bitanesi kürt şivesiyle diğeride ya bünyedeki almancılık yada "ben amerikada doğdum" tripleri yüzünden biraz bozuk bi şiveyle konuşunca heralde azertvyi izliyorum sandım ama yok yok bildiin atveymiş. neyse süper sorular acaip dolu cevaplar falan laf lafı açıyor, konuşuyolar bu arada ibo cezaya şemsi paşa pasajı de bakiiim diyo arkadaş bi çırpıda söylüyo ve seyirciden canhıraş bi alkış sanırsın naim silkmede 500 kilo kaldırdı, ibo şaşkın seyirciler şaşkın aman allahım yeteneğe bak beeee piuuuuuuuuuuuu. hemen peşinden cazacıım sen barış sever bi insansın dimi? -hööö ne alaka- cezacan doal olarak alda at dercesine gelen bu pası iyi değerlendiriyor ve barış hakkındaki hutbesine başlıyor seyirci gene bi oturup bi kalkıyor.
bu arada ibo her müşterisine yaptığı gibi cezayada methiyeler düzmeye çalışıyor ama yok hem konuyu bilmiyo hemde ne desin abi adama
-abi müthiş bi sesin var acaip güzel yani yada
-senin kadar güzel piyano çalanını görmedimmi desin
adam indirmiş sample ı iyi bi turn tablecı bulmuş üstüne şiir okuyo (seven sever bişey demiyorum niyetim laf sokmakta değil yanlış anlaşılmak istemem ama ben beğenmiyorum). Ama farkındayım ibo kıvranıyo çünkü şemsi paşa olayıyla kurtaramaz günü neyse bikaç hayati sorudan soora ibo bombayı patlatıyo, bu yazıyı asıl yazma amacım olan diyaloğa giriyo......... takip ediniz

ibo- şimdi senin yaptığın iş çok zor, arkada müzik sürekli değişiyo (hangi müzik, ne zaman değişiyo?) ve sen hızlı hızlı söylüyosun şarkıyı (söylemek derken?)
cezo- eeeee evet abi ööle oluyo
ibo- ama bravo sana yaptığın iş çok zor ve sen hiç DETONE olmuyosun, bravo yani
cezo- hı... ne... hınk.... nasıl abi.. haaa tabi abi dooru çok çalıştım tabi iyi bi müzik kulağı istiyo kem küm falan fıstık,

o esnada ben bi detone oldum bi detonarme oldum o oldum bu oldum ve nba slam danka geri döndüm ama bünye bi kere detone oldu zor geçer
skiyim.

- seninle iyi arasında büyük bir fark var
benimle senin aranda kocaman bir fark var
kötüyle benim aramda irice bir fark var

- bi siktir git kardeşim uuraşamam seninle,çok işim var

2 yorum:

Joujou dedi ki...

Puhahahahhaaa şeklinde güldüm hayatım yaa! :D:D:D Ağzına sağlık! Ve tabi eklemek isterim ki adam ismiyle müsemma: CEZA. Hepimize ceza olsun diye... :))) Zaten bet sesli! Üzerine böcek ilacı sıkılası, görüldüğü anda kanal değiştirilesi, televizyonu komple kapatma ve hatta camdan atma arzusu uyandıran bir kişi kendisi!

Bulloween dedi ki...

Sorma ya bide kanalın biri bunlar için rap sitar yarışması yapmış çok komik, arkada bişeyler çalıyo bunlar sırayla nakaratta yow yow diyolar soora jüri çok iyidi çok süperdi falan diyo hele 1-2 tanesi kız ve acaip derecede tanıdıımız birine benziyolar kopuyorum onlar çıkınca. Ama beni hepsinden daha çok ürküten kısmı programın reklamında kullandığı jingle, direk bildiğin gümbür gümbür metal sanırsın rak sitar programı, hani şu rak sitar arkadaşımız gibi