Yok yok basmııcaam, valla efendi efendi sürceem...........

Efenim bilen bilir hacettepe yollarını 92 yılından beri teperim, kar kış demem teperim, servisle teperim, otobüsle teperim, hususi arabamla teperim ama tep tep o yol hiç bitmez. Önce milli kütükhane, soora odtü üffff daha var, hassssss... daha pilkentteyiz biraz daha uyuyum bari, oh oh nizamiyedeyiz 10 dakkaya vardık demektir derken yol biter, aslında biterdi, çünkü artık yol hemen bitiyooooooooooo. Nasıl biter dediinizi duyar gibi oluyorum, dediniz dimi evet evet dediniz, hadi be en azından yüzünüzde şaşan bikaç mimik olmuştur, olmadımı.......

ossun ben genede açıklıycam; Honda CBR 1100 XX Blackbird ;)

ama söz yavaş yavaş kullancam bundan soora.




4 yorum:

Joujou dedi ki...

Sevgili Bulloween, seni yeni atının üzerinde görünce dedim ki: "Oooo, adam yanlış iş yapıyormuş. Ne işi varmış chopper üzerinde?!" Senin olayın budur canımcım. Kesinlikle atın sana, sen atına çok yakışmışsınız! Tahtalara falan vurdum, güvendesin. :))

Bulloween dedi ki...

Hehehehe pek teşekkür jujujuum. sanada sarı diyorum suzuki diyorum gsxr diyorum kill bill diyorum daha ne deyim bilmiyorum.

Joujou dedi ki...

Başka birşey demene gerek kalmayacak gibi ya... neyse. :)))

Adsız dedi ki...

Welcome to the new world, Neo :)