Tek Başımıza ?

Ben tek başıma ne yapabilirim
diye düşündü biri
ve hiçbirşey yapmamaya
karar verdi.

Ben tek başıma ne yapabilirim
Diye düşündü öteki
Ve yanlızlığının
kuytuluğuna çekildi.

Ben tek başıma ne yapabilirim
Diye düşündü bir üçüncü
Ve tek başına
düşünmeyi sürdürdü.

Ben tek başıma ne yapabilirim
Diye düşündü yüzbinler
Ve tekbaşınalıklarını
Sürdürdüler.

Ben tek başıma ne yapabilirim
Diye düşündü milyonlar
Milyonlarcaydılar
ve tek başınaydılar.

Bu arada
Birileri onlar adına
Kararlar vermekteydi.

Tek başına
Olduklarını sananlar
Topluca, ortadan
Kaldırıldılar.............

Ataol BEHRAMOĞLU

2 yorum:

XeDaBe dedi ki...

Filistinlilere yardım etme isteğini fiiliyata geçiremeyen o milyonlardan biri olmak utanç verici ve ben utanıyorum sadece. Hoş ben kendimi bile savunamıyorum, yapılanlara söylenenlere "susmak" durumunda kaldığım anlar o kadar çok ki, kendime faydam yokken o biçarelere nasıl faydan dokunabilir.

Joujou dedi ki...

Bulloween,
Zannederim daha iyi anlatılamazdı...