Si-Bi-Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr İKSİKS

Başımdan geçen bi travma ile konuya giriş yapıyorum, takip edin lütfen. -------Yıl 2000 benim toplama transalple antalyadayız. tatilde olmanın hemde motorla gitmiş olmanın (gerçi kız arkadaşım haklı olarak ulaşım aracı seçeneğini ulusoydan yana kullanmıştı)inanılmz gazıyla meşşhur konya altı plajına gittik. Sahil kenarındaki park yerlerinden birine park ettik, neyse denize girildi falan geri eve dönücez motorun yanına gittik birde ne göriim dünyada üretilmiş en güzel motor. Kırmızı bi sibiar iksiks. amanda aman, sen ne güzel şeymişsin tavırlarıyla aleti sevmiştim. Aklımın ve kalbimin bir kısmını orda bırakmıştım. tabi benim transexual alpim geri dönüş yolunda "en güzel olan elinde olandır, kıymetini bil" atasözünü hatırlatırcasına 1000 kere arıza çıkarmıştı. Neyse flashbackten çıkalım günümüze dönelim. Hhhhhhhhooooooooooopppppppp -------Dile kolay tam 9 yıl geçmiş sibiarların arkasından deliler gibi bakarak. Hep bigün alcaam dedim seni, yeri geldi bilgisayarıma wallpaper yaptım yeri geldi hakkında yutuplarda araştırma yaptım..........
...........Ve artık zamanıdır diyerekte bi sibiar aramaya başlamıştımki (Aticanın takdiri şayan gazları da unutulmamalı) sahibindencomda gördüm onu.
Kırmızı diildi ama çok daha acaip bi renkti giri diicem ıııhhhh diil,
Siyah? yok canım körmüsün. Bööle koyu gri gibi bişey, eve evet koyu griydi canavar. Derken gittim gördüm ve işte bu dedim..........
Koyu gri koyu gri bana ööle bakıyodu, sanki hişşşş zavallı insan varmı cesaretin der gibi. Ezildim büzüldüm, bilmemki istermisin beni sırtında dedim, yavaşça oturdum önce biraz ürktük ikimizde, sooora bütün asaletiyle yağ gibi hareket etti. biliyodum altımda YÜZ ELLİ KÜSÜR beygir var ama anladımki altımda YÜZ ELLİ KÜSÜR uslu beygir var.
Sisler aralanır beynimde ve korkular uçar gider.

Neyse ya üfffff ne edebiyet oldu be skiim. Aldım oolum aldım laaaaaaaaaa hehehehehehehehe artık sibiarım var yaşassınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn






Sibiar iksiksim ve vaftiz babası Atican





Evet yanlış görmediniz 13000rpm/min ve 330km/h (spppooookyyyyy)



Sevimli diiimiii

4 yorum:

Joujou dedi ki...

Yakışır arkadaşıma! ;)

Adsız dedi ki...

oh yeah!! sonundaaa

Bulloween dedi ki...

Joujou cuum darısı başına, artık sende şu sarı gsx-r'ı alda bi gezelim şööle beee. Demi ceerim Jay.

Joujou dedi ki...

Renk konusunda hemfikiriz yani ;)