Geceleyin Eymirleme

Zaten kafam bi milyon olmuş nerden çıkardın ya behramcan eymiri ne güzel oturuyoduk....

yok yok iyi oldu çooook iyi oldu, bol virajlı mühye yolu, zifir karanlık, farların ışığı, suratında rüzgar, altında kükreyen motor ve en son suların dinginliği ve iştirakçisi alkol ve herbler.......

hani amerikan filmlerinde olurya (yada türk filmlerindeydi bulandım) beni buraya gömün der adam , benimde küllerimi bi yaz akşamı eymire serpiştirin valla yeminle, soora için bolca gülün kahkah, ağlayın üüü üüü, ama geri dönüşü muhakkak gene mühyeden yapın son sürat haaa birazda göle dökmeyi ihmal etmeyin alkolü, çişi gelen işesinde, ben ööle yaptım çünkü!

keşke sadece benim olsa eymir, sürekli boş olsa gürültü olmasa çadırı plaja kurup 1 hafta içsek ayılsak, sarsak ayılsak, içsek ayılsak........ galiba buda keşkeler havuzumda bi balık olmaya mahkum

şimdi kafam iyi, ışıkları kapadım kafamda 1 milyon düşünce, 1 cep keşke, 1 avuç lanet, 1 beyin dolusu pişmanlık, 1 tutam umut, 1 dirhem huzur ve 1 litre alkolle oturuyorum elimde gitarım bol drive derinden bi reverb, bu gece çok şeye gebe!

0 yorum: