Kahve Falı(m)?




Derler ya "fala inanma, falsızda kalma" diye ben "fala inan, falsız kal" cılardanım kendimi bildim bileli. Çevremdeki insanların fal sonuçlarını duydukça inanmaya başladım fala, bu bir yetenekmidir, önsezimidir, kozmik fantastik kuntastik bi olaymıdır bilinmez ama ben inanırım fala. Ama tabi hepte kaçarım faldan, tabiki benim dillere desten şansım yüzünden. Millete 3 vakte kadar para pul şan şöhret, 5 vakte kadar evlilik çıkar..............
bana 3 vakte kadar ölüm 5 vakte ayrılık düşer kesin. Neyse geçen hafta kozmik arkadaşım, sırt sıvazlayanım, poh poh pohpohlayanım canım arkadaşım epruuuuunun baskılarına dayanamadım ve ilk defa içtiğim kahvenin telvesiyle oynamaya fırsat kalmadan gerekli serenomi eşliğinde falımı kapattım. tabi ben falın soğuması esnasında okula gidip falın unuttuğum için kahve iyice yıllandı fincanda.

Akşama doğru büyük bir heyecanla aralanan fincandan süper haberler döküldü epruunu dudaklaru vasıtasıyla. Öyle 3 vakte para 5 vakte bi yol falan çıkmadı ama genede beni mutlu eden bisürü şey çıktı falda tabi eprunun bilmesi imkansız bazı şeyleride duymak beni bir kez daha tırstırdı ama genede duyduğum şeyler çok güzeldi.

Galiba artık insanların neden fala inanmayıp falsız kalamadıklarını anlıyorum. Ama ben genede fala inanmaya devam edicem galiba.

Not: resim netten alınmıştır, yani benim falın diildir ;)

2 yorum:

Joujou dedi ki...

Tamam, benim falcıyla tanışma kıvamına gelmişsin sen! :))

Bulloween dedi ki...

joujoum ben çoktan kıvama geldimde tırsıyorum valla.Ben gene en iyisi falsız kaliim.