Band of Brothers

Efenim dün saat 8 sularında (ne demekse) yoğun alkol alımı ile başlıyan gecenin çok şeye gebe olduğu belliydi zaten. Yeterince alkol yüklemesi yapıldıktan sonra katılınılan black güreşi müsabakasında bütün dereceleri elde etmemiz bu gebeliklerden sadece bir tanesiydi. Akabinde alınan alkolün üstüne kemal ceerimizin sorununu çözebilmek üzere yenimahalle bölgesine intikal ettik. Bir miktar şiddet ve arbede yaşanır heyecanı vardı bünyelerde ama olay yerine vardıımızda olayların bitmiş olduğunu gördük ve olay mahalinden buruk bi şekilde ayrıldık. Peki bu bizi durdurdumu tabiki hayır. Tekrar alkol alındı ama bu seferki gerçekten yıkıcıydı, o kadar biranın üstüne gelen şişeyle tekila hepimizi kendi iç dünyalarımızın sınırlarını keşfetmeye zorladı. bünyeler daha fazla alkol alamıyacak hale gelincede kendimizi mutlu kebapın sıcak çorbalarında kelle, beyin, işkembe, paça parçalarıyla yüzer halde bulduk, soora ölürsek bu gece ölelim mottosuyla hereket eden çete motorsuz arkadaşları evlerine bırakmak suretiyle dağıldı. Bu müthiş geceyi organize edene herkeze çok çok çok teşekkürler, iyiki varsınız kardeşlerim benim. Sizin sayenizde hala bu kamyona biniyorum. Umarım her akşamımız böyle geçer. Hepinize It's a good day to die! diyip kucaklıyorum kardeşlerimi. Fotolar pek yakında......................

1 yorum:

XeDaBe dedi ki...

Cumartesi gecesi körkütük sarhoş oldum. Sabahında ayıldığımda, western çizmelerimle ve yaş 35'e rağmen baş parmağım ağzımda yataktaydım :)